MØDER OG KONFERENCER

 


HOLD DIT NÆSTE MØDE PÅ HOTEL RY

KUNDEMØDER – FIRMABESØG – SALGSMØDER – KURSER – KONFERENCER – GASTROPUB – LEDELSESMØDER – JUBILÆER – RESTAURANT – PERSONALEFESTER – TEAM BUILDING

VI ER PÅ STATSAFTALEN INDGÅET FRA 2018 PÅ KONFERENCEDELEN

Kontakt os for priser

DAGKURSUS

Start dagen med en varm kop kaffe, te og juice.

Hertil vil der være et rundstykke med smør, ost, pålæg og marmelade på buffeten i loungeområdet eller i jeres lokale.

Frokosten serveres i restauranten med fokus på lette og sunde retter.

Eftermiddagskaffe og te med kage serveres i loungeområdet eller i lokalet.

Pr. person kr. 450,-

inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum og adgang til kaffe/the og frugt.

AFTENKURSUS

Mødet starter med 2-retters middag serveret i restauranten.

Aftenkaffe/te med chokolade serveres i loungeområdet eller i lokalet.

Pr. person kr. 425,-

​inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum og adgang til kaffe/the og frugt.

Start- og slut tidspunkt samt spisetider er vejledende og kan naturligvis tilpasses efter ønske.

Bemærk: Ved specifikt lokale-ønske kan der forekomme et tillæg

DØGNKONFERENCE

Dag 1

Fra kl. 15.00: Ankomst og indkvartering – Kaffe/te og kage i loungeområdet/i lokalet.

Konferencestart efter ønske.

Fra kl. 18.00: 2-retters menu i restauranten.
Aftenkaffe og te serveret i loungeområdet/i lokalet.
Kan dog serveres i restauranten – alt efter ønske.

Dag 2

Fra kl. 07.00: Morgenbuffet

Fra kl. 10.00: Formiddagskaffe og te

Fra kl. 12.00: Frokostbuffet eller let frokostanretning i restauranten

Fra kl. 15.00: Konferenceafslutning

Enkeltværelse standard pr. person: kr. 1.395

​inkl. plenumlokale, standard AV-udstyr, isvand i plenum og adgang til kaffe/the og frugt.

Start- og slut tidspunkt samt spisetider er vejledende og kan naturligvis tilpasses efter ønske.​

Bemærk: Ved specifikt lokale ønske kan der forekomme et tillæg

Grupperum:

I forbindelse med ovenstående arrangementer bestilles grupperum på forhånd og afregnes til

400 kr. pr rum pr. dag. 2 gr.rum er inkl. i døgnprisen ved mere end 20 personer.

Alternative rammer TIL MØDET giver ny energi og ny udvikling.


Hotel Ry har en historisk lang og stolt tradition for afholdelse af møder, konferencer, events m.m. og vi sætter en ære i denne disciplin. Vælg Hotel Ry – du får:
  • Lokaler – vi har gode velegnede og fleksible lokaler.

  • Værelser – 53 dejlige værelser til medarbejdere der kommer langvejs fra. Enkelt/Dobbelt.

  • Omgivelser – noget af Danmarks smukkeste natur lige uden for døren.

  • Restaurant – Nyd frokost og dinner i gastropub eller restaurant (måske på Tulstrup Kro)

    Slut aftenen i pubben.

  • Beliggenhed – Stor gratis egen parkeringsplads og togstation lige overfor.

 

opstilling efter dit ønske

Passende størrelse plenum, fra dagligdag forretningsmøde til storkonference.

 

  • Flipover
  • Gratis Wi-Fi
  • Audioudstyr
  • Whiteboard tavle
  • Projektor og lærred
  • Blokke og skriveredskaber

kom og lad os tage en snak

Vi viser jer gerne faciliteterne og fortæller om mulighederne.

+45 86 89 19 11

HOTEL RY FIRMA AFTALER OG ERHVERVS ARRANGEMENTER

 

VI TAGER GODT HÅND OM DINE MEDARBEJDERE